reklama

Chiki liki za prezidenta republiky!

Ta to bolo včera ci jeho, pretože po pol roku do Košického ICct opäť prišla živá undergroundová legenda (nie len) mojej generácie, skupina Chiki liki tu-a z Prešova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Po trojmesačnej prestávke spôsobenej zranením gitaristu Ľuboslava Petrušku (Martina Ďurindu) sa Chiki liki vrátili na pódiá a treba dodať, že s neskutočnou chuťou. Videl som ich možno 30krát, ale to čo som videl a počul včera večer som ozaj dlho nezažil. Síce odkedy som ich videl prvýkrát pomenili zostavu a nahrali 2 albumy a publikum sa kus pomenilo a rozrástlo a aj ja som kus vyrástol, ale ten pocit bol podobný ako pred päť a pol rokom. Bol to sviatok nielen pre publikum, ale aj pre kapelu. Od prvého tónu Petruškovho Stratocasteru išla z pódia taká energia, že tie elekltrické droty nad našim domom sú oproti tomu tužkové baterky Megapower (raz som mal také baterky, boli odkopčené od kvalitných bateriek, ale v mojom walkmane vydržali tak 2 minúty a to si nerobim srandu). Nové pesničky striedali staré, staršie, nové, novšie, z pódia sa valila jedna hitovka za druhou a občas to samozrejme preložili slaďákom bo aj oni si chcu oddychnuť a aj publikum si musí oddychnuť, šak to by bolo keby im celé publikum skolabovalo počas koncertu. To by zdravotníci v Košiciach mali čo robiť celú noc a celý deň a potom tzase celú noc...no asi tak týždeň (keby pili vela kávy a chodili aj na obedy ta aj dva týždne). Hneď pri prvej pesničke som si spomenul na svojho parťaka Erika Sikoru, autora klipu k tej pesničke (Americká pesnička), ktorý je momentálne v stovežatej Prahe (ten počet veží stále neoveril). Taže odkaz pre Erika: 26. decembra v Prešove. A Košice sa dočkali dokonca aj pochvaly od Chiki liki, pretože podla slov speváka Mira sú Košice jedným z mála miest kde ľuďom ide o hudbu. Taže diki Chiki! A nemyslite si, že koncert bol len o zábave, aj sa tvrdo pracovalo, ako nám prezradil Ľubo Petruška tak Európska únia poverila skupinu Chiki liki tu-a prieskumom o vývoji heavymetalovej hudby na Slovensku, ta nakoniec aj pravého nefalšovaného heavymetalu (heavymetalovejšieho ako Manowar) sme sa dočkali.
Taže ešte raz: Díki Miroslav Horváth (Martin Višňovský - basgitara, spev)! Díki Martin Ďurinda (Ľuboslav
Petruška - gitara, spev)! Díki Luki Vaculik (Tomáš Višňovský - bubony)!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"...možno, že je to dačo v kulture, alebo je to prirodzene len ja som nejaky divný."

Jakub Lorenz

Jakub Lorenz

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimista, antikomunista, hudbista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu