reklama

Všetko najlepšie, Ringo!

Jeden bol pekný, jeden bol rebel, jeden bol tichý, jeden bol smiešny. Popísalo sa o nich neskutočne veľa, či už pravdy, alebo výmyslov, v rádiách dodnes počuť ich skladby, pre niekoho sú prví New kids on the block, pre iných zasa najprogresívnejšia kapela v dejinách. Rytmus im udával pre niekoho nešikovný, pre iných zasa prevratný bubeník Ringo Starr (pravda je taká, že práve Ringo ako prvý chytil paličky pevne do rúk, nie ako bolo dovtedy bežným zvykom, chytať ich do dvoch prstov a palcom). A práve Ringo dnes oslavuje svoje 68. narodeniny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ringo Starr je pre mňa v istom zmysle dôležitejší ako všetci hudobníci na svete, on bol prvá hviezda, ktorej meno som poznal, jeho spev bol prvý, ktorý mi učaroval, až neskôr bol pre mňa bubeník. Mal som 3 roky a v obývačke som počul Yellow submarine.



Ringo, všetko najlepšie!

Jakub Lorenz

Jakub Lorenz

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimista, antikomunista, hudbista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu